Kaymakamlık koordinesinde muhtarların katkılarıyla gerçekleştirilen programa savcılar, Belediye Başkanı Zeki Elma, siyasi parti ilçe başkanları, kurum amirleri, il genel meclisi üyeleri, muhtarlar, şehit aileleri ve kaymakamlık personeli katıldı.
Programda konuşan Belediye Başkanı Zeki Elma ile Muhtarlar Derneği Başkanı Yusuf Baştımar, Kaymakam Akköz’ün görev süresi boyunca ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ederek yeni görev yerinde başarılar diledi.
Veda konuşmasında Arpaçay’da yaklaşık üç yıl görev yaptığını belirten Kaymakam Akköz, kamu hizmetlerini eşit, adil ve şeffaf şekilde sunmaya gayret ettiklerini ifade etti. Görev süresince belediye, kurumlar, muhtarlar, siyasi partiler, sivil toplum kuruluşları ve vatandaşlarla iş birliği içerisinde çalıştıklarını söyleyen Akköz, Arpaçay halkıyla güçlü bağlar kurduklarını dile getirdi.
Konuşmasında tüm Arpaçaylılara teşekkür eden Akköz, vatandaşlardan helallik isteyerek kapısının her zaman açık olduğunu söyledi.
Programın sonunda Kaymakam Akköz’e çeşitli hediyeler ve plaketler takdim edildi. Belediye Meclisi’nin aldığı karar doğrultusunda Belediye Başkanı Zeki Elma tarafından Akköz’e ilçeye yaptığı hizmet ve katkılardan dolayı “Fahri Hemşehrilik Beratı” verildi.
Yöresel halk aşıklarının sahne aldığı ve Kafkas halk oyunlarının sergilendiği program, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.