Bursa'da ev sahibi olabilmek için yıllarca biriktirdiği yaklaşık 1 kilo altını yanlışlıkla çöpe atan bir vatandaş, büyük bir şok yaşadı. Durumu fark eder etmez yetkililere başvuran vatandaşın ihbarı üzerine belediye ekipleri harekete geçti.
Altınların bulunduğu poşetin çöp kamyonuyla toplandığının belirlenmesi üzerine çöp aktarma ve toplama merkezinde geniş çaplı arama çalışması başlatıldı. Ekipler, tonlarca çöp arasında kayıp altınları bulabilmek için zamana karşı yarışırken, ilçede adeta seferberlik ilan edildi.
Ev sahibi olma hayalini kurarken büyük bir talihsizlik yaşayan vatandaşın altınlarına ulaşılıp ulaşılamayacağı ise başlatılan arama çalışmalarının ardından netlik kazanacak.