Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yürütülen "Ülkesel Entegre Mücadele Yönetimi Projesi" çerçevesinde, Ankara Zirai Mücadele Merkez Araştırma Enstitüsü ekipleri ile Karabük İl Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli sahada ortak çalışma gerçekleştirdi.
Çalışmalara İl Tarım ve Orman Müdürü Yasin Önder, Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube Müdürü İsmail Özarslan ile il ve ilçe müdürlüklerinde görev yapan teknik personel katıldı.
Kahverengi kokarcanın doğal düşmanı olarak bilinen ve çevre dostu mücadele yöntemleri arasında yer alan samuray arıcıkları, belirlenen noktalarda doğaya salındı.
Yetkililer, biyolojik mücadelenin tarımsal üretimin korunması, kimyasal ilaç kullanımının azaltılması ve çevrenin korunması açısından büyük önem taşıdığını belirterek, kahverengi kokarcaya karşı çalışmaların önümüzdeki dönemde de devam edeceğini ifade etti.