Gerçekleştirdiği ziyaretlerde yaklaşık üç yıldır Arpaçay’da görev yaptığını ifade eden Kaymakam Akköz, bu süre boyunca kurumlarla uyum içerisinde çalıştıklarını belirtti. İlçeye sunulan hizmetlerde emeği bulunan tüm kurum amirlerine ve personele teşekkür eden Akköz, gösterilen özveri ve başarılı çalışmalar nedeniyle memnuniyetini dile getirdi.
Arpaçay’da görev yapmaktan duyduğu memnuniyeti ifade eden Akköz, kurum çalışanlarına çalışmalarında başarılar dileyerek helallik istedi ve veda etti.
Kurum amirleri de Kaymakam Akköz’e ilçeye yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, yeni görev yerinde başarı ve mutluluk temennisinde bulundu. Kaymakam Akköz’ün ziyaretleri samimi sohbetler ve iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.