Yangın tüpü istedi, onlar yoluna devam etti

Antalya'nın Manavgat ilçesinde seyir halindeyken alev alan motosiklet kısa sürede kullanılamaz hale geldi. Motosiklet sürücüsü Mesut T.A., yangını söndürmek için yoldaki araçlardan yardım istedi ancak sürücülerin büyük bölümü durmadan yoluna devam etti.

D-400 kara yolunda meydana gelen olayda, Antalya istikametine ilerleyen 07 BPJ 662 plakalı motosikletten dumanlar yükselmeye başladı. Aracını durdurup inen sürücü, kısa süre sonra motosikletin alevlere teslim olduğunu gördü. Çevredeki sürücülerden yangın tüpü isteyen Mesut T.A.’ya yalnızca bir araç sürücüsü destek verdi. Ancak getirilen yangın tüpü alevleri söndürmeye yetmedi.

Motosiklet kısa sürede tamamen yanarak hurdaya dönerken, ihbar üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri yoğun trafik ve emniyet şeridini kullanan araçlar nedeniyle bölgeye ulaşmakta güçlük çekti. Ekipler, tamamen yanan motosiklette soğutma çalışması yaptı.

Yangının aşırı sıcak hava ve motosiklette meydana gelen ısınmadan kaynaklanmış olabileceği değerlendirilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri