Kayseri'nin Bünyan ilçesinde, belediye tarafından restore edilen yaklaşık 100 yıllık tarihi değirmen, "Değirmen Restoran" olarak hizmete açıldı. Tarihi yapının özgün dokusu korunarak gerçekleştirilen restorasyonla, kültürel miras yeniden hayat buldu.
Hem tarihi atmosferi hem de modern konseptiyle dikkat çeken restoranın, ilçenin sosyal ve ekonomik yaşamına katkı sağlaması hedefleniyor.
Açılış törenine Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin, protokol üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Konuşmalarda, tarihi yapının yeniden işlevlendirilmesinin Bünyan'ın turizm potansiyeline katkı sağlayacağı vurgulanırken, Değirmen Restoran'ın ailelerin vakit geçirebileceği önemli bir sosyal yaşam alanı olacağı ifade edildi.
Konuşmaların ardından kurdele kesilerek Değirmen Restoran resmen hizmete açıld
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.