Birlik ve kurum aidiyetini güçlendirmek amacıyla düzenlenen turnuvada takımlar, final maçına kadar fair-play anlayışıyla mücadele etti. Yakutiye Camii İmam Hatibi Enis Aslan’ın yönettiği final müsabakasının ardından dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları verildi.
İl Müftüsü Bayram Danacı, turnuvanın kardeşlik ve dayanışma ruhu içinde tamamlandığını belirterek, organizasyona katkı sağlayanlara teşekkür etti. Program, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.


Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.