Genç’te çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü

Genç’te çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü
Bingöl'ün Genç ilçesinde çıkan orman yangınına büyümeden müdahale edildi.

Bingöl'ün Genç ilçesinde çıkan orman yangınına büyümeden müdahale edildi.

Edinilen bilgiye göre, Genç ilçesi Şehittepe köyünde henüz bilinmeyen bir nedenle orman yangını çıktı. İhbar üzerine bölgeye Bingöl Orman İşletme Müdürlüğü yangın söndürme ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.

Genç’te çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir