Türk Kara Kuvvetleri'nin şanlı kuruluş yıl dönümü vesilesiyle Kars Mareşal Fevzi Çakmak Paşa Kışlası'nda özel bir kutlama programı gerçekleştirildi.
KENT PROTOKOLÜ VE ŞEHİT-GAZİ AİLELERİ BİR ARAYA GELDİ
Tarihi kışlada düzenlenen programa Kars Valisi Ziya Polat, 14. Mekanize Piyade Tugay Komutanı Tuğgeneral Nail Türe, Belediye Başkanı Ötüken Senger, kentteki daire amirleri ile vatan uğruna canını feda eden şehitlerimizin emanetleri ve kahraman gazi aileleri katıldı.
KOMANDO ANDI VE YERLİ SİLAHLAR DAMGA VURDU
Tören alanında yankılanan ve göğüs kabartan Komando Andı, izleyenlere duygu dolu anlar yaşatırken; Askeri Bando'nun seslendirdiği marşlar ve yöresel halk oyunları gösterisi programa büyük bir renk kattı.
Gösterilerin ardından kahraman ordumuzun operasyon sahalarında gücüne güç katan, Türkiye'nin gururu Yerli ve Milli silahlarımız ile askeri araç-gereç ve teçhizatların yer aldığı stantlar ziyarete açıldı. Stantları tek tek gezen Kars Valisi Ziya Polat, sergilenen üstün teknoloji askeri materyaller ve yerli savunma sanayi ürünleri hakkında askeri yetkililerden detaylı bilgi aldı.
Program, şanlı ordumuzun başarılarının devamı temennileri ve çekilen hatıra fotoğrafları ile son buldu.
















Kaynak:Volkan Güngör
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.