İzmir'de sabah saatlerinde metro hattındaki sinyalizasyon sistemini besleyen kablolara yönelik hırsızlık girişimi yaşandı. Girişim nedeniyle sinyalizasyon sisteminde arıza meydana geldi.
Arızanın giderilmesi için çalışma başlatılırken, yolcu güvenliğini sağlamak amacıyla metro seferleri bir süre tek hat üzerinden ve düşük hızda gerçekleştirildi. Özellikle Bölge ile Evka-3 istasyonları arasındaki seferlerde gecikmeler yaşandı.
Ekiplerin çalışmaları sonucunda arıza giderildi ve metro seferleri saat 11.00 itibarıyla normal seyrine döndü. Sistemdeki nihai bakım ve onarım çalışmalarının gece yarısı işletim saatlerinin ardından yapılacağı bildirildi.
Olayla ilgili adli süreç başlatıldığı, gerekli güvenlik önlemlerinin alındığı belirtildi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.