Din görevlileri yeşil sahada buluştu: Şampiyon final maçıyla belli oldu

Bayburt’ta İl Müftülüğü tarafından din görevlileri arasında düzenlenen futbol turnuvası, final karşılaşmasıyla tamamlandı. Centilmenlik ve dostluk havasında geçen organizasyonda din görevlileri yeşil sahada bir araya geldi.

Birlik ve kurum aidiyetini güçlendirmek amacıyla düzenlenen turnuvada takımlar, final maçına kadar fair-play anlayışıyla mücadele etti. Yakutiye Camii İmam Hatibi Enis Aslan’ın yönettiği final müsabakasının ardından dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları verildi.

İl Müftüsü Bayram Danacı, turnuvanın kardeşlik ve dayanışma ruhu içinde tamamlandığını belirterek, organizasyona katkı sağlayanlara teşekkür etti. Program, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri